Followers

Thursday, May 15, 2014

CONTOH SURAT PERLETAKAN JAWATAN

assalammualaikum...nie hot mama zms nak kongsi ,bagaimana nak buat surat perletakan jawatan. dimana hari nie..kawan hot mama zms minta tolong buatkan surat tersebut...so hot mama zms nak kongsi kat blog nie.. he3

Nama
Alamat
xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
 
--------------------------------------------------------

Tarikh
xxxxxxx
 
Nama Syarikat
xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx
 
Tuan

PER : PERLETAKAN JAWATAN

Berdasarkan maklumat yang dirujuk di atas, saya xxxxx xxx xxxxx memangku jawatan xxxxxxxxx di syarikat tuan ingin meletakkan jawatan yg akan berkuat kuasa pada xx xxx xxxx, sehubungan itu saya akan mematuhi polisi syarikat untuk memastikan proses perletakan jawatan saya berjalan mengikut tempoh masa yang diberikan syarikan tuan.

2. Justeru itu, saya ingin memohon maaf sekiranya tindakan saya ini meninggalkan kesan keatas syarikat tuan, tujuan saya mengemukan permohonan perletakan jawatan ini adalah disebabkan xxxxxxxxxxxxxxxxxx , dan saya amat berterima kasih diatas kesudian pihak tuan memberi tunjuk dan membimbing saya selama ini.

Dengan itu, saya amat berharap kesudian pihak tuan memberi kerjasama di dalam permohonan ini


Yang benar

...................
xxxxxx xxx xxxxxx

No comments:

Post a Comment